Camilla

Om det är  någon som förtjänar en snellblogg så är det Millan!
22 snälla saker om henne.


Camilla är snäll
Camilla är en big bil
Camilla är verkligen snäll
Camilla, finns det någon sötare än hon?
Camilla vet hur man ska få en på bra humör.
Camilla ställer alltid upp.
Camilla gör alltid sitt bästa.
Camilla är som en High Scool Musical.
Camilla spelar klarinett och sjunger; Hon är musikalisk
Camilla är en väldigt förstående tjej.
Camilla kan göra allt hon vill.
Camilla har lyckats få en gullig stil som passar henne bra.
Camilla dansar väldigt sexigt.
Camilla är bra på att uttrycka sina känslor.
Camilla har fint, långt hår
Camillas leende är förtroendeingivande.
Camilla är riktigt duktig på att laga mat.
Camilla har lätt för att vara barnslig.
Camilla har glimten i ögat.
Camilla är lätt att prata med.
Camilla har många vänner; Alla vill vara med henne!

Det var 22 snälla saker som Camilla!

Snart är det er tur! =D

Puss


Kommentarer
Postat av: Rudan

Ni är awsome. Camilla är awsome. Och jag överanvänder Martins favoritord. Jag måste komma på ett eget... "Dunder"? Nej



Jag fuktar fortfarande dagen då mitt namn pryder ett inlägg på denna blogg. Fråga mig inte varför; jag vet inte själv...



Camilla <3

2009-05-18 @ 10:41:25
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: Rudan

Fruktar, inte fuktar

2009-05-18 @ 10:42:14
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: camilla

haha, jag kan inte ens koka ris (a) men jag kanske kan annan mat, hm..



puss på er! <3

2009-05-18 @ 10:52:08
Postat av: Pelle

Camilla är snäll. Jättesnäll.

2009-05-18 @ 11:04:42
Postat av: Oskar

You go, girl!

2009-05-18 @ 17:05:06
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Oskar

Argh, mina kommentarer noteras inte av snellbloggen. tror jag. för att undvika en dubbelpost skriver jag nåt annat den här gången: Camilla äger! Jag skulle kunna säga så mkt mer, men det får räcka.

2009-05-18 @ 17:09:19
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: christina

christina saknar camilla! camilla förtjänas massvis med plats på snellbloggen

2009-05-18 @ 20:51:42
Postat av: alexander

HAHAHAHHA fuktar XD

2009-05-18 @ 21:50:22
Postat av: Elina

Camilla smikar sig seximama'

Camilla har ett av de bästa skratten

Camilla kan få mig att skratta ett av de bästa skratten jag kan skratta

(när jag skrämde henne med sjalen, haha skrattar när jag tänker på det. Hur hon skrek rakt ut och kastade iväg vattnet upp i luften)

Camilla är ansvarstagande

Camilla får mig att känna mig glad på mornarna

Camilla kan det där med dialekter (jällevare/norrbottniska, karla-ton)

Camilla är bäst även när hon är lite kaxig



2009-05-19 @ 23:40:00
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/
Postat av: imme

HAHA jag älskar killen i bakgrunden han fattar ingenting.

camilla är söt, det bloggen säger är sanning.

2009-05-20 @ 09:21:08
Postat av: Mille

<3

2009-05-23 @ 13:43:20
URL: http://amanfromargentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0