Elina

Någon som verkligen har längtat efter sin snellblogg är Elina. Någon som också förtjänar en snellblogg är Elina. Bra tajmat.




Elina är snäll
Elina dansar stort, häftigt och mäktigt
Elina har en fetisch för att bada; renlighet är positivt
Elina kan säga ifrån; Hon vet var hon står
Elina har en gäll röst, tillsamans med den så brukar hon göra en ankhand.
Elina har ett stort fint hus
Elina är bra att prata med
Elina är rolig; Hon har bra humor
Elinas namn banar väg för smeknamn, exempel finns i smipkorridoren ;D
Elina är definitionen av fierce
Elina är expert på skoldatorn
Elina innehavar det riktiga tetrisrekordet
Elina har en en stil, hon fortsätter ändå att söka
Elina är kompis med stina; ;D
Elina är bra på att hoppa studsmatta, hon minns sina magmuskler därifrån
Elinas dialekt är oklar , men, den är fin
Elina är konkurrent med snellblogen.
Elina den blonda, hon utmanarandra blonda (inte krig)
Elina är taggad och peppad och vild
Elina har översende med människors konstiga beteenden, till exempel bendragare
Elina ; hon går ingen obemärkt förbi
Elina är en virrvelvind (tänker : WOHIHOIHOI)


Snart är det din tur =D
Puss
Hej då Elina =D






Kommentarer
Postat av: elina

OHOHOHOHOHHO JAG KÄNNER MIG NÖÖÖÖÖÖÖÖJD! vad glad jag blev när jag läste detta! Det var bara en som jag tvekar lite på "Elina är expert på skoldatorn

" öööööh? haha

2009-08-31 @ 12:59:47
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/
Postat av: Isabella

elina är faktiskt väldigt fierce :):)

2009-08-31 @ 15:21:01
Postat av: Pelle

Fantastiskt fotografi.

2009-08-31 @ 15:35:13
Postat av: imme

ahaha aww!! pelle och bea ni gjorde det igen.

2009-09-02 @ 11:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0